Оплата і доставка

  • Доставка

    По Україні сервіс доставки - "Нова пошта"

    • БЕЗКОШТОВНО - в будь-якому відділенні Нова Пошта по всій Україні.
    • При відмові від відправлення (посилки) клієнт не оплачує вартість доставки.
    • Після відправлення замовлення висилається sms-повідомлення з номером ТТН замовлень. Перевірити статус посилки - Що з моїм замовленням?
    • Доступна адресна доставка "в руки" або "до дверей". Доставка БЕЗКОШТОВНА при замовленні від 1 500 грн і всі товари доставляються з одного складу-магазину.

    Забрати в будь-якому магазині мережі, попередньо забронювавши замовлення

    • Оформіть замовлення в інтернет-магазині, вказавши спосіб забору товару - "Самовивіз".
    • Менеджер забронює потрібне вам замовлення в будь-якому магазині мережі в разі наявності його на зазначеній вами торговій точці.
    • У разі відсутності даного товару в потрібному вам магазині, менеджер запропонує вам перемістити весь необхідний вам товар в зручний для вас магазин. Потрібно внести передоплату 200 грн за кожний виріб, що переміщується.
    • Якщо ви викуповуєте вироби в зазначеному магазині, то передплата враховується в сумі замовлення. Якщо відмовляєтеся від покупки, - передплата не повертається. Дана сума враховується компанією і розцінюється як компенсація на логістичні витрати.
    • Термін дії передплати 10 днів.

    Навіщо бронювати прикраси

    • Кожен виріб індивідуальний і наші вироби знаходяться у вільному продажі по ювелірній мережі магазинів «Золота Країна». Для того, щоб Ви приїхали в магазин, а виріб Вас там гарантовано очікував, - рекомендуємо оформити Бронь в інтернет-магазині zolotakraina.ua.
  • Оплата

    Готівковий розрахунок

    • При отриманні у відділенні служби доставки.
    • Оплата кур'єру при отриманні замовлення "в руки".
    • Оплата безпосередньо в магазині.

    Платіжними картами VISA і MASTERCARD

    • До оплати на сайті приймаються карти Visa і MasterCard. При формуванні замовлення Вам необхідно вибрати зі списку можливих способів оплати «Оплата платіжною карткою VISA / Master Card», після чого підтвердити замовлення по телефону оператору Колл-центру. Після чого оператор надішле вам на e-mail лист-форму для переадресації в платіжну систему LiqPay від ПриватБанку для оплати вашого замовлення.
    • Оплата при отриманні у відділенні служби доставки.
    • Оплата безпосередньо в магазині мережі.

    Оплата подарунковими сертифікатами

    • Розплатитися подарунковим сертифікатом можна виключно в магазині мережі.
    • У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал, різниця між вартістю товару і номіналом сертифікату оплачується готівкою.
    • У разі, якщо вартість покупки менше номіналу сертифіката, різниця між вартістю не повертається.

    Оплата в кредит

    • Уточнюйте умови покупки в кредит у оператора Колл-центра.
  • Обмін 30 днів

    Обмін ювелірних прикрас

    Ми впевнені, що Вам сподобаються вироби, які Ви у нас придбаєте. Якщо у Вас є хоч найменші сумніви, щоб їх розвіяти, ми даємо Вам можливість обміняти виріб протягом 30 днів з дня покупки. Все це ми робимо незважаючи на те, що за законодавством України ювелірні вироби входять в перелік таких, які НЕ підлягають поверненню та обміну: Ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню і обміну!

    Умови обміну прикраси

    Ми приймаємо на обмін вироби в новому і невикористаному стані при наявності товарного чека. Після отримання виробу на обмін, наші ювеліри перевірять стан виробу для контролю якості прямо на місці. Після перевірки ювеліром стану виробу, ми обміняємо його на аналогічне або будь-який інший виріб.

    Як здійснити обмін

    Вам потрібно просто зателефонувати нам за телефоном 0 800 303 903, повідомити про свої наміри.

    Обмін неможливий, якщо

    На жаль, ми змушені відмовити в обміні в наступних випадках:

    • пошкоджена бірка, виріб розпломбовано, відсутній товарний чек або паспорт виробу;
    • вироби були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
    • вироби мають сліди користування;
    • вироби виконані за індивідуальними замовленнями, на вимогу замовника;
    • вироби після 30 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну;
    • вироби змінили свій колір з якої-небудь причини (через перебування в басейні, вплив хімічних речовин або інших зовнішніх факторів).

Залиште свої дані, ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Каталог
Особистий кабінет
Shopping cart
Магазини
Передзвонити