Питання-відповідь

Доставка і оплата

Які види оплати у вас є?

Ви може оплатити:

  • Готівкою при отриманні;
  • Картою Visa/MasterCard;
  • Оплата у відділенні Нової Пошти;
  • Сервіси LiqPay, Приват 24;
  • Оформити розстрочку від Приват 24;
  • Подарунковим сертифікатом ТМ "Золота Країна".

Я оформив замовлення в інтернет-магазині і вибрав оплату карткою Visa/MasterCard, чому мене не перекинуло відразу на форму оплати замовлення?

Для Вашої безпеки та зменшення маніпуляцій з картами всякого роду шахраями наш Колл-центр після оформлення вами замовлення зв'язується з Вами, отримує підтвердження замовлення, після чого на Ваш email адресу висилає онлайн форму від сервісу LiqPay (Приват Банк) для проведення вами онлайн оплати.

Я можу розрахуватися карткою при покупці виробу або внесенні передоплати?

Так, ми приймаємо оплати карткою Visa/MasterCard за допомогою сервісу LiqPay від ПриватБанку. Рахунок на оплату висилає співробітник Колл-центру після підтвердження вами замовлення по телефону або поштою/skype/viber

Скільки буде коштувати доставка кур'єрською службою в моє місто?

Доставка в відділення Нової Пошти - безкоштовно. Кур'єрська доставка від 1 500 грн - безкоштовно. Кур'єрська доставка до 1 500 грн - відповідно до тарифів Нової Пошти.

На який термін бронюється виріб при виборі способу доставки в один з магазинів вашої мережі?

Виріб бронюється на строк до 2 днів.

Через який час після оформлення замовлення на сайті я можу отримати його?

Якщо ви оформили доставку на відділення Нової Пошти або кур'єрську доставку - термін доставки до 3-х днів. Якщо ви оформили самовивіз в магазині і даний виріб вже є в магазині - в будь-який момент протягом 2-х днів. Якщо ви оформили переміщення між магазинами - протягом 2-5 днів.

Як мені дізнатися точну дату Доставки мого замовлення?

При підтвердженні вами замовлення повідомити точну дату доставки зможе співробітник Колл-центру.

Я живу за кордоном, як я можу купити ювелірний виріб?

Ви можете оплатити ваше замовлення онлайн, хтось із ваших знайомих може отримати виріб і вислати Вам за кордон.

Чи можу я оплатити замовлення, перебуваючи за кордоном, щоб його отримали в Україні?

Так, ви можете оплатити замовлення, перебуваючи за кордоном. При оформленні замовлення вкажіть в коментарях, що ви будете оплачувати товар за кордоном, а одержувач буде в Україні. Наші консультанти вишлють вам на email адресу форму для внесення онлайн оплати.

Чи можу я отримати дисконт при покупці виробів в інтернет-магазині?

Якщо у Вас є дисконтна карта, то ви можете отримати додаткову знижку, скориставшись дисконтною карткою при оформленні замовлення при самовивозі з будь-якого магазину мережі «Золота Країна».

Чи є у вас накопичувальна система знижок?

Так, у нас є дисконтна програма. Ознайомитись з дисконтною програмою можна в розділі Дисконтна програма або звернутися на безкоштовну гарячу лінію 0 800 303 903

Чи можу я взяти виріб в кредит/розстрочку?

Так, за допомогою розстрочки від ПриватБанку як онлайн, так і офлайн. Для цього потрібно мати карту від ПриватБанку з відкритим кредитним лімітом.

Загальні питання

Чому відрізняються ціни на вироби з дорогоцінним камінням?

Ціноутворення залежить від характеристик каменю - чим характеристики каменю вище, тим вище вартість виробу.

Які акції у вас є? Де я можу з ними ознайомитися?

Всі діючі акції вказані в розділі Акції

Як дізнатися, до якого числа діють акції в інтернет-магазині?

Більш детально Ви можете ознайомитися з пропозиціями в розділі Акції або звернутися на безкоштовну гарячу лінію 0 800 303 903

Чи є у вас додаткові знижки на день народження?

«Золота Країна» дарує додаткову знижку -5% від замовлення на день народження. 

Період дії знижки: 

  • 7 днів до Дня Народження. 
  • 14 днів після Дня Народження.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном безкоштовної гарячої лінії 0 800 303 903. 

 

 * Знижка надається всім клієнтам без винятку. 

Новим клієнтам необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу (паспорт) в одному з фірмових магазинів мережі. 

Вже зареєстрованим клієнтам знижка застосовується автоматично.

Чи можу я куди-небудь під'їхати, щоб подивитися весь Ваш асортимент?

Асортимент кожного магазину - різний. Найбільший асортимент в інтернет-магазині, уточнити наявність і забронювати вироби для перегляду Ви можете за номером гарячої лінії 0 800 303 903

При замовленні через інтернет-магазин чи отримаю я ювелірну прикрасу в брендовій упаковці?

При оформленні замовлення через інтернет-магазин Ви отримуєте ювелірний виріб в нашій фірмовій упаковці "Золота Країна" з усіма супровідними документами.

Який у вас графік роботи?

З графіком роботи магазинів у вашому місті ви можете ознайомитися в розділі Наші магазини

Чи можу я зробити замовлення виробу, який я бачив в одному з ваших магазинів, але не знайшов в інтернет-магазині?

Так, звичайно. Ви можете оформити замовлення / бронь через інтернет-магазин, звернувшись за номером гарячої лінії 0 800 303 903, бажано мати при собі артикул виробу.

Гарантія та сервісне обслуговування

Чи є у вас гарантія на ювелірні вироби?

Так, ми надаємо гарантію на вироб. З більш детальною інформацією можна ознайомитись у розділі Гарантія якості.

Чи можливий обмін виробу протягом 14 днів з дня покупки?

Відповідно до законодавства України, ювелірні прикраси належної якості, зазначені у переліку Непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну. Однак, ми йдемо Вам назустріч та виробляємо обмін ювелірної прикраси належної якості, яка не підійшла Вам за розміром чи будь-яким іншим зовнішнім характеристикам. Для цього Вам необхідно звернутися до будь-якого з магазинів Компанії:

 

  • Прикраса не має ознак використання;
  • Чек та паспорт виробу.
Після отримання прикраси на обмін наші консультанти на місці перевірять стан прикраси для контролю якості. Після перевірки, ми обміняємо його на аналогічний або будь-який інший виріб. На жаль, ми не можемо обміняти прикрасу у таких випадках:
  • Немає чек або паспорт прикраси.
  • Минуло понад 14 днів із дня продажу.
  • Прикраса має сліди механічних пошкоджень, розриви, глибокі подряпини.
  • Відсутня вставка: дорогоцінне каміння.
  • Прикраса має ознаки використання.
  • Прикраса змінила свої властивості внаслідок неправильного використання: знаходження в басейні, взаємодії з лужними миючими засобами, йодами, що містять хлор, кремами і мазями, що містять ртуть і її сполуки, а також в результаті впливу інших зовнішніх факторів.
  • Прикраса ремонтувалася/зменшувався розмір та ін. у стороннього ювеліра.

Якщо каблучка, яка була замовлена, не підійде за розміром, чи можу я її обміняти на потрібний розмір?

Ми завжди намагаємося йти на зустріч нашим клієнтам і можемо обміняти виріб за умови, що виріб знаходиться в належному вигляді. Для обміну ви можете звернутися в будь-який зручний для Вас магазин, де на місці оглянуть виріб, перевірять всі документи і в разі задоволення перерахованих вище вимог зробить обмін виробу на інший. Детальна інформція представлена у розділі Обмін.

Питання щодо виробів

Як можна знайти каблучки великого розміру?

За даною інформацією для консультації зверніться на гарячу лінію інтернет-магазину за номером 0 800 303 903, максимальний розмірний ряд каблучок до 24 розміру.

Чи є на зворотному боці хрестиків надпис «Спаси и Сохрани»?

Напис на зворотній стороні хрестиків присутній не на всіх видах продукції. Якщо надпис «Спаси и Сохрани» або молитва є на зворотному боці хрестика або іконки, зображення лицьового та зворотного боку виробу доступні в інтернет-магазині. Для уточнення цієї інформації по конкретному артикулу звертайтеся за номером гарячої лінії 0 800 303 903

Як зрозуміти, чи підходить підвіска або хрестик за вагою для ланцюжка?

Вага підвіски повинна бути менше ваги ланцюжка в 2 рази. Існують плетіння, для яких підвіска не призначена за фізичними властивостями або стилістиці.

Як визначити розмір каблучки?

Визначити розмір каблучки можна за допомогою кольцеміра або пальцеміра в будь-якому ювелірному магазині або самостійно по інструкції.

Як визначити розмір ланцюжка чи браслета?

Розмір ланцюжка чи браслета вимірюється в сантиметрах.

Чи можна носити прикраси постійно, не знімаючи?

Купуючи ювелірні вироби від Ювелірної мережі "Золота Країна" слід дотримуватися правил експлуатації ювелірних виробів. Для уникнення подряпин чи деформування слід уникати взаємодії виробу з хімічними сполуками, зберігати окремо від інших виробів, не носити при перенесенні важких предметів, занять спортом. Прикраси необхідно знімати при відвідуванні спортзалу, басейну, сауни. На ювелірні прикраси негативно впливає солона вода.

Як отримати точну інформацію по виробу чи дорогоцінним каменям в ньому?

Отримати точну інформацію по виробу чи дорогоцінним каменям в ньому Ви можете, звернувшись на гарячу лінію 0 800 303 903. Також вся інформація розміщується на паспорті виробу, розібратися в якій Вам допоможе оператор колл-центру або продавець-консультант в магазині.

Чи можете ви нанести гравіювання або напис на каблучки?

Ми не наносимо гравіювання на вироби під замовлення.

Як правильно доглядати за ювелірними виробами?

Для правильного догляду за ювелірними прикрасами необхідно використовувати спеціальну косметику, зберігати окремо від інших виробів, уникати взаємодії виробу з хімічними сполуками, не носити при перенесенні важких предметів, занять спортом для уникнення подряпин чи деформування. Прикраси необхідно знімати при відвідуванні спортзалу, басейну, сауни. На ювелірні прикраси негативно впливає солона вода.

Не знайшли відповідь на своє питання?
Ми допоможемо Вам

Залиште свої дані, ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Каталог
Особистий кабінет
Shopping cart
Магазини
Передзвонити