Умови оплати і доставки

ПО УКРАЇНІ СЕРВІС ДОСТАВКИ – НОВА ПОШТА

  • БЕЗКОШТОВНО від 500 грн – в будь-якому відділенні Нова Пошта по всій Україні.
  • Зазвичай доставка займає 1-3 дні. Точну дату доставки товару Вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення.
  • При відмові від відправлення (посилки) клієнт не сплачує вартість доставки.
  • Після відправлення замовлення висилається sms-повідомлення з номером ТТН замовлень. Перевірити статус посилки – Що з моїм замовленням?.
  • Доступна адресна доставка "в руки" або "до дверей". Доставка БЕЗКОШТОВНА при замовленні від 1 500 грн і всі товари доставляються з одного складу-магазину. Замовити кур'єрську доставку можливо тільки в тому випадку, якщо вона вже буде оплачена онлайн (100% передплата).

ЗАБРАТИ В БУДЬ-ЯКОМУ МАГАЗИНІ МЕРЕЖІ, попередньо забронювавши замовлення

  • Оформіть замовлення в інтернет-магазині, вказавши спосіб забору товару – "Самовивіз".
  • Менеджер забронює потрібне вам замовлення в будь-якому магазині мережі в разі наявності його на зазначеній вами торговельній точці.
  • В разі відсутності даного товару в потрібному вам магазині, менеджер запропонує вам перемістити весь необхідний вам товар у зручний для вас магазин. Потрібно внести передплату 200 грн за кожен виріб, що переміщується.
  • Якщо ви викуповуєте вироби в зазначеному магазині, то передплата враховується в сумі замовлення. Якщо відмовляєтеся від покупки, – передплата не повертається. Дана сума враховується компанією і розцінюється як компенсація на логістичні витрати.
  • Строк дії передплати 10 днів.

НАВІЩО БРОНЮВАТИ ВИРОБИ 

Кожен виріб індивідуальний і наші вироби знаходяться у вільному продажі по ювелірній мережі магазинів «Золота Країна». Для того, щоб Ви приїхали в магазин, а виріб Вас там гарантовано очікував, – рекомендуємо оформити Бронь в інтернет-магазині zolotakraina.ua.

ОПЛАТА

ГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК

  • При отриманні у відділенні служби доставки
  • Оплата кур'єру при отриманні замовлення "в руки"
  • Оплата безпосередньо в магазині

ПЛАТІЖНИМИ КАРТАМИ VISA і MASTERCARD

  • До оплати на сайті приймаються карти Visa і MasterCard. При формуванні замовлення Вам необхідно вибрати зі списку можливих способів оплати «Оплата платіжною картою VISA/Master Card», після чого підтвердити замовлення по телефону оператору Колл-центру. Далі оператор надішле вам на e-mail лист-форму для переадресації в платіжну систему LiqPay від ПриватБанку для оплати вашого замовлення.
  • Оплата при отриманні у відділенні служби доставки
  • Оплата безпосередньо в магазині мережі

ОПЛАТА ПОДАРУНКОВИМИ СЕРТИФІКАТАМИ

  • Розрахуватися подарунковим сертифікатом можна виключно в магазині мережі.
  • В разі, якщо вартість покупки перевищує номінал, різниця між вартістю товару і номіналом сертифікату оплачується готівкою.
  • В разі, якщо вартість покупки менше номіналу сертифіката, різниця між вартістю не повертається. 

ОПЛАТА В КРЕДИТ

  • Уточнюйте умови покупки в кредит в оператора Колл-центру. 

ОБМІН 14 ДНІВ

ОБМІН ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ

Ми впевнені, що Вам сподобаються вироби, які Ви в нас придбаєте. Якщо у Вас є хоч найменші сумніви, щоб їх розвіяти, ми даємо Вам можливість обміняти виріб протягом 14 днів з дня покупки. Все це ми робимо незважаючи на те, що за законодавством України ювелірні вироби входять до переліку тих, що НЕ підлягають поверненню та обміну: Ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню й обміну!

УМОВИ ОБМІНУ ВИРОБУ

Ми приймаємо на обмін вироби в новому й невикористаному стані при наявності товарного чека. Після отримання виробу на обмін, наші ювеліри перевірять стан виробу для контролю якості прямо на місці. Після перевірки ювеліром стану виробу, ми обміняємо його на аналогічний або будь-який інший виріб.

ЯК ЗРОБИТИ ОБМІН

Вам потрібно просто зателефонувати нам за телефоном 0 800 303 903, повідомити про свої наміри.

ОБМІН НЕМОЖЛИВИЙ, ЯКЩО

На жаль, ми змушені відмовити в обміні в наступних випадках:

  • вироби були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
  • вироби мають сліди користування;
  • вироби виконані за індивідуальними замовленнями, на вимогу замовника;
  • вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну;
  • вироби змінили свій колір з якої-небудь причини (через перебування в басейні, вплив хімічних речовин або інших зовнішніх факторів).
Item(s) added to cart
Loading...