Питання-Відповідь

Доставка і оплата

  • Які види оплати у вас є?
    Ви може оплатити:
    1. Готівкою при отриманні;
    2. Картою Visa/MasterCard;
    3. Оплата у відділенні Нової Пошти;
    4. Сервіси LiqPay, Приват 24;
    5. Оформити розстрочку від Приват 24;
    6. Подарунковим сертифікатом ТМ "Золота Країна".
  • Я оформив замовлення в інтернет-магазині і вибрав оплату карткою Visa/MasterCard, чому мене не перекинуло відразу на форму оплати замовлення?
    Для Вашої безпеки та зменшення маніпуляцій з картами всякого роду шахраями наш Колл-центр після оформлення вами замовлення зв'язується з Вами, отримує підтвердження замовлення, після чого на Ваш email адресу висилає онлайн форму від сервісу LiqPay (Приват Банк) для проведення вами онлайн оплати.
  • Я можу розрахуватися карткою при покупці виробу або внесенні передоплати?
    Так, ми приймаємо оплати карткою Visa/MasterCard за допомогою сервісу LiqPay від ПриватБанку. Рахунок на оплату висилає співробітник Колл-центру після підтвердження вами замовлення по телефону або поштою/skype/viber
  • Які види доставки ювелірних виробів можливі у вас?
    Ви можете забрати будь-який виріб в найближчому магазині «Срібний Вік, внісши попередньо передоплату у розмірі 200 грн за кожен переміщуваний виріб для переміщення вашого замовлення в потрібний Вам магазин.
    Також ми доставляємо вироби за допомогою нашого партнера Нова Пошта. Доступні дві опції: Забір товару у відділенні Нова Пошта або адресна доставка кур'єром.
  • Скільки буде коштувати доставка кур'єрською службою в моє місто?
    Доставка в відділення Нової Пошти незалежно від суми замовлення - безкоштовно. Ми оплачуємо всі витрати, включаючи відправку грошей післяплатою. Кур'єрська доставка від 1 000 грн - безкоштовно. Кур'єрська доставка до 1 000 грн - відповідно до тарифів Нової Пошти.
всі питання

Загальні питання

  • Чому відрізняються ціни на вироби з дорогоцінним камінням?
    Ціноутворення залежить від характеристик каменю - чим характеристики каменю вище, тим вище вартість виробу.
  • Які акції у вас є? Де я можу з ними ознайомитися?
    Всі діючі акції вказані в розділі Акції
  • Як дізнатися, до якого числа діють акції в інтернет-магазині?
    Більш детально Ви можете ознайомитися з пропозиціями в розділі Акції або звернутися на безкоштовну гарячу лінію 0 800 303 903
  • Чи є у вас додаткові знижки на день народження?
    Додаткових знижок до дня народження ми не надаємо.
  • Чи можу я куди-небудь під'їхати, щоб подивитися весь Ваш асортимент?
    Асортимент кожного магазину - різний. Найбільший асортимент в інтернет-магазині, уточнити наявність і забронювати вироби для перегляду Ви можете за номером гарячої лінії 0 800 303 903
всі питання

Гарантія і сервісне обслуговування

  • Чи є у вас гарантія на ювелірні вироби?
    Так, ми надаємо гарантію на вироби з золота протягом 1 року.
  • Чи можливий обмін виробу протягом 14 днів з дня покупки?
    Згідно законодавства України, ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну. Однак, ми йдемо Вам назустріч і проводимо обмін ювелірної прикраси належної якості, що не підійшла Вам за розміром або будь-яким іншим зовнішніми характеристиками. Для цього Вам необхідно звернутися в будь-який з магазинів Компанії в Пн-Сб з 9:00 до 18:00, надавши: Виріб – новий, опломбований. Товарний чек і паспорт виробу. Після отримання виробу на обмін, наші ювеліри на місці перевірять стан виробу для контролю якості. Після перевірки ювеліром стану виробу, ми обміняємо його на аналогічний або будь-який інший виріб. На жаль, ми не можемо обміняти виріб в наступних випадках:
    1. Минуло понад 14 днів з дня продажу.
    2. Пошкоджена бирка, виріб розпломбовано, відсутній товарний чек або паспорт виробу.
    3. Виріб має сліди механічних пошкоджень.
    4. Виріб має ознаки використання.
    5. Виріб змінив свої властивості внаслідок неправильного користування: знаходження в басейні, взаємодії з лужними миючими засобами, речовинами, що містять хлор і йод, кремами і мазями, що містять ртуть та її сполуки, а також в результаті впливу інших зовнішніх факторів.
  • Якщо каблучка, яка була замовлена, не підійде за розміром, чи можу я її обміняти на потрібний розмір?
    Ми завжди намагаємося йти на зустріч нашим клієнтам і можемо обміняти виріб за умови, що виріб знаходиться в належному вигляді, з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, є чек / гарантійний талон і пломба не зрізана. Для обміну ви можете звернутися в будь-який зручний для Вас магазин, директор або заступник директора на місці огляне виріб, перевірить всі документи і в разі задоволення перерахованих вище вимог зробить обмін виробу на інший.

Питання щодо виробів

  • Як можна знайти каблучки великого розміру?
    За даною інформацією для консультації зверніться на гарячу лінію інтернет-магазину за номером 0 800 303 903, максимальний розмірний ряд каблучок до 24 розміру.
  • Чи є на зворотному боці хрестиків напис «Спаси і Збережи»?
    Напис на зворотній стороні хрестиків присутній не на всіх видах продукції. Якщо напис «Спаси і Збережи» або молитва є на зворотному боці хрестика або іконки, зображення лицьового та зворотного боку виробу доступні в інтернет-магазині. Для уточнення цієї інформації по конкретному артикулу звертайтеся за номером гарячої лінії 0 800 303 903
  • Як зрозуміти, чи підходить підвіска або хрестик за вагою для ланцюжка?
    Вага підвіски повинна бути менше ваги ланцюжка в 2 рази. Існують плетіння, для яких підвіска не призначена за фізичними властивостями або стилістиці.
  • Як визначити розмір каблучки?
    Визначити розмір каблучки можна за допомогою кольцеміра або пальцеміра в будь-якому ювелірному магазині або самостійно по інструкції.
  • Як визначити розмір ланцюжка чи браслета?
    Розмір ланцюжка чи браслета вимірюється в сантиметрах.
всі питання


Item(s) added to cart
Loading...